אאורה משיקה את בניין ׳הטייסים׳ בנווה חן במחירים שלא נראו בתל אביב

מיקום מרכזי, סביבה ירוקה ורמת ביצוע גבוהה - פרויקט ׳אאורה הטייסים׳ מציע לזוגות ומשפחות חוויית מגורים תל אביבית חדשה ומשודרגת, באחת השכונות הכי מתחדשות ומבוקשות בעיר

שכונת נווה חן סומנה כאחד האזורים המבטיחים של תל אביב כבר לפני מספר שנים, עם התקדמות בנייתה של הרכבת הקלה בשכונה והפער אשר הולך וגובר בין מחירי הנדל״ן במרכז העיר בהשוואה לשכונות המזרחיות. השכונה ממוקמת במזרח תל אביב, מול  שכונת רמת חן ממערב. היתרונה הגדול והבולט של השכונה היא נגישותה גבוהה ללב תל אביב, לרמת גן, לכביש הטייסים וליציאה לכביש  מספר 4. הקו הסגול של הרכבת הקלה יעבור גם כן בשכונה ועתיד לחבר אותה למרכז העיר בקלות ובמהירות.

 

זוגות, משפחות ומשפרי דיור עשו את המעבר ומצאו בשכונה המתפתחת בית, כעת הם נהנים מכל העולמות. מצד אחד, קרבה מקסימלית למרכז תל אביב ומהצד השני אפשרות ליהנות מדיור בר השגה ברקע עליית המחירים הגורפת בעיר המבוקשת ביותר בישראל.

 

מסחר, קהילה וטבע בשכונה המבוקשת של תל אביב


פרויקטים של התחדשות עירונית הפכו בשנים האחרונות לשם נרדף לקדמה וחדשנות. במקום הבניינים שהוקמו בשנות ה-50 נבנים כעת מרחבי חיים מודרניים וחדשניים, אשר מציעים לדיירים איכות חיים גבוהה במיוחד ונגישות שלא נראתה כמותה. נווה חן התל אביבית מיישרת קו עם המגמה המתרחבת ונהנית מצמיחה כללית מבטיחה במיוחד. בתחילת 2021 עיריית תל אביב פרסמה מסמך מדיניות לשכונה שמטרתו קידום הפיתוח של האזור כולו, וכיום אנו רואים בה פעילות מואצות של תהליכי התחדשות עירונית.

 

תושבי נווה חן נהנים ממגוון מרכזים קהילתיים, בינהם הקאנטרי הקהילתי הכולל חדר כושר, בריכה, אולם ספורט וחדרי סטודיו לפעילויות וחוגים. הקאנטרי מציע מגוון רחב של פעילויות תרבות, חינוך ופנאי לכל הגילאים. בנוסף, בשכונה קיימים גם שני מרכזים מסחריים המשמשים את כלל תושבי השכונה והאזור ובהם חנויות, סופרמרקט, בנק, בתי קפה, מסעדות מזון מהיר ועוד.

 

השכונה ידועה גם בזכות קרבתה לפארק מנחם בגין ופארק אדית וולפסון הנמצאים בסמוך אליה, וכן לפארק שרני הנמצא בחלקו הצפוני של רחוב מעפילי אגוז המרכזי בשכונה. השכונה מאופיינת בבניה נמוכה יחסית, עם מרחק רב בין בניין לבניין, מדשאות והרבה מאוד ירוק מסביב.

 

     פרויקט אאורה הטייסים בשכונת נווה חן

 

85 דירות חדשות בפרויקט התחדשות עירונית


שכונת נווה חן בתל אביב הפכה בשנים האחרונות לשכונה בעלת צביון משפחתי ושקט ונחשבת אחד האזורים המבוקשים בעיר, בזכות קרבתה לצירי התחבורה המרכזיים וללב תל אביב. ציר הטייסים מיועד כולו להתחדשות עירונית, כאשר בהדרגה תשנה השכונה את פניה מקצה לקצה. אפשרויות מגורים חדשות עתידות להפתח בפני דיירים וותיקים וחדשים, ועוד מגוון רחב של זוגות ומשפחות יוכלו לבנות בה את ביתם.

 

במסגרת הפרויקט החדש ׳אאורה הטייסים׳, חברת אאורה תבנה בשכונה בניין בן 15 קומות בעיצוב מודרני ואדריכלות עוצרת נשימה של משרד האדריכלים ׳מילבאואר אדריכלים׳, אשר מתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית. הבניין יכלול 85 דירות בתמהיל של 2-5 חדרים, פנטהאוזים, מיני פנטהאוזים ושתי דירות גן מרווחות במיוחד. לכל הדירות מפרט טכני עשיר ותכנון אדריכלי יוצא דופן, כאשר הבניין כולו ישלב חיפויים דמויי עץ, אלומיניום ואבן, אשר יוצרים יחד מראה שונה וייחודי בנוף השכונתי. הדיירים ייהנו מסביבה ירוקה עם פינות ישיבה, חלל כניסה מרשים בן שתי קומות ומועדון דיירים גדול ומודרני, בו יוכלו לעבוד, לשחק עם הילדים ולפגוש חברים בסוף היום ובסופי השבוע.

 

אטרקטיבית למשקיעים אידיאלית למשפחות


שכונת נווה חן היא בחירה מתבקשת למשפחות וזוגות צעירים שנמצאים בתחילת דרכם המעוניינים להשתקע ולבנות את ביתם. הנגישות הגבוהה, הקרבה לריאות הירוקות ולשבילי האופניים והחינוך המצטיין במרחק הליכה מהבית – הופכים את נווה חן למרחב חיים אידיאלי במיוחד.


משקיעים שכבר זיהו את גודל הפוטנציאל של השכונה המתפתחת, עתידים גם הם ליהנות מעליית הערך הצפויה של נכס חדש עם רמת ביצוע גבוהה במיקום מנצח.


״אאורה הטייסים תל אביב היא דוגמא נהדרת בעיניי למהות של התחדשות עירונית – בניין חדש עם חווית מגורים ייחודית, במיקום מרכזי עם סביבה ירוקה אשר ישפיע על הצמיחה של כל השכונה. אנחנו מאמינים מאוד בפוטנציאל העצום של אזור זה בתל אביב ובטוחים שהאזור כולו יתפתח במהירות, ולכן בבניין אאורה הטייסים יוכלו ליהנות ממחירים נמוכים ממה שמקובל בתל אביב״, מסכם יעקב אטרקצ׳י, בעלים ומנכ״ל אאורה.